بک لینک وبلاگی

  • ۱
  • ۰

شماره مجازی به یکی از پرطرفدارترین موضوع های تبدیل شده است که در حال حاضر بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند. دلیل محبوبیت این شماره ها در دسترس قرار دادن امکانات بیشماری است که از طریق آن ها می توان به دست آورد و همچنین داشتن امنیت کامل و مخفی کردن هویت خود از دیگران تاثیر زیادی در محبوبیت این شماره ها دارد.

aks_9p9k.jpg

بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند در سایت های خارجی ثبت نام کنند از این شماره ها استفاده می کنند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید در یک سایت ثبت نام کنید و اپلیکیشن دسترسی کاربران ایرانی برای استفاده کردن از محتوای خود را محدود کرده باشد. در چنین مواقعی ما نمی توانیم با شماره داخلی ایران از خدمات آن ها استفاده کنیم و مجبور به استفاده کردن از شماره های مجازی هستیم.

در صورت بروز چنین مشکل هایی بسیاری از کاربران ایرانی راهکار های مختلفی در نظر دارند برخی می‌خواهند خودشان یک شماره مجازی بسازند و از آن استفاده کنند و برخی دیگر به سمت شماره های اختصاصی می روند.

اما نکته ای که بسیار قابل توجه است امنیت شما در هر کدام از روش ها است. متاسفانه در روشی که به صورت رایگان شماره ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد امنیت کافی وجود ندارد. آن ها می‌توانند برخی از اقدامات که نیاز به ثبت نام در برخی سایت ها است را انجام می دهند. شماره هایی که به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته به صورت اشتراکی بوده و همزمان چندین نفر از این شماره ها استفاده می کنند با توجه به اهمیت، امنیت بهتر است که از شماره های اختصاصی استفاده کنید شماره های اختصاصی تنها برای یک فرد ساخته می شوند و همانند سیم کارتی که در گوشی تان قرار دارد مالک آن شما هستید.

خرید شماره مجازی

اگر قصد خریده  نا شماره‌های غیرفیزیکی را داریم اما می‌تواند به شما کمک کند به سایت ما سر بزنید و تمامی کشور های موجود برای دریافت شما را بررسی کنید هر کدام را که تمایل دارید را انتخاب کنید تمامی قیمت هایی که در نظر گرفته شده است به صورت منصفانه محاسبه شده و این تضمین به شما داده می شود که کمترین قیمت در بین سایر همکاران ما را می توانید دریافت کنید.

مزایای ساختن شماره مجازی

استفاده کردن از این شماره ها مزایای بسیاری برای کاربران می‌توانند در ابتدا اینکه در برخی از سایت ها زمانی که ثبت نام کنید امکان ثبت نام برای کاربران ایرانی وجود ندارد و شما باید از طریق یک شماره خارجی اقدام به ثبت نام کنید شماره های خارجی که در دسترس شما باشد و بتوانید به راحتی از طریق آن را پیامی دریافت کنید یا تماس بگیرید باید به گونه ای که در همه جا در دسترس شما باشد استفاده کردن از شماره های مجازی را به شما می دهد که در همه تلفن دسترسی داشته باشید و از طرفی دیگر این می‌شود که یک اعتبار برای کسب و کار شما به حساب آید دیگر از مزیت هایی که این سر سال شما به همراه دارد هزینه های منطقی و منصفانه است که شما برای دریافت شماره اقتصادی پرداخت کنیم صفحه انتخاب کشور های مختلف متوجه خواهید شد که قیمت های سایت ما از ۱۰ هزار تومان شروع می شود رقمی که تقریباً یک سوم قیمت یک سیم کارت واقعی است.

 

منبع : بهترین سایت خرید شماره مجازی در ایران

  • ۰۰/۰۵/۱۴
  • ask paper

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی