بک لینک وبلاگی

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روانشناسی بالینی و شرح شغل روانشناس بالینی

 

در اینجا آنچه شما در نقش خود به عنوان یک روانشناس بالینی انجام خواهید داد ، آمده است.

اگر صداقت ، اخلاق و کمک به دیگران برای شما مهم است ، یک حرفه روانشناسی بالینی را در نظر بگیرید. می توانید با هر نوع شغل یا سابقه تحصیلی به عنوان روانشناس بالینی تحصیل را برای کار شروع کنید. مهمترین چیز اشتیاق شما و انگیزه موفقیت است.

 

تغییر دهندگان شغلی که در حال حاضر در زمینه هایی مانند تحصیل ، مددکاری اجتماعی و مراقبت های تخصصی کار می کنند (مانند کودکان یا افراد مسن) متوجه می شوند که مهارت ها و توانایی های سازمانی افراد آنها با مهارت های مورد نیاز برای کار در روانشناسی همپوشانی دارد.

 

مطالعه روانشناسی روشنگر است و به ما نشان می دهد که چگونه و چرا رفتار می کنیم. استفاده از این اطلاعات برای کمک به مردم در بهبود زندگی می تواند بسیار رضایت بخش باشد. فارغ از اینکه تازه وارد روانشناسی شده اید یا خیر ، مجموعه ای جذاب از مسیرهای احتمالی شغلی را در آن خواهید یافت.

 

روانشناس بالینی چه می کند؟

روانشناسان بالینی با مراجعین ملاقات می کنند تا مشکلات - احساسی ، روانی و رفتاری - در زندگی آنها را شناسایی کنند. با مشاهده ، مصاحبه و آزمایش ، روانشناس هرگونه اختلال موجود یا بالقوه را تشخیص می دهد. سپس ، همراه با مراجعه کننده ، برنامه درمانی را با توجه به نیازهای مشتری تنظیم می کنند. روانشناس بالینی در گپچه به طور منظم بر پیشرفت مراجعه کنندگان نظارت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که نیازهای آنها در طول عمل برآورده می شود و در صورت لزوم آن را تنظیم می کنند.

 

کار روانشناسان بالینی:

 

مسائل روانی ، عاطفی یا رفتاری را مشخص کنید

تشخیص اختلالات روانی ، عاطفی یا رفتاری

توسعه و اجرای برنامه های درمانی و فرآیندهای درمانی

به مشتریان کمک کنید تا اهداف و برنامه ریزی برای دستیابی به توسعه و سازگاری شخصی ، اجتماعی ، آموزشی و حرفه ای را تعیین کنند

نظارت بر پیشرفت مشتری از طریق جلسات یا جلسات منظم

کلاسها را تدریس کنید

تحقیق انجام دهید

انتشار یافته های تحقیق در مجلات صنعتی

به عنوان مثال ، دکتر جنی اسنل ، روانشناس بالینی مستقر در ایالت واشنگتن ، مدرک دکتری خود را دریافت کرد تا بتواند علاوه بر نظارت بر یک عمل خصوصی که بر کودکان ، نوجوانان و خانواده ها متمرکز است ، بر تحقیقات تمرکز کند.

 

او مراجعه کنندگان 3 تا 18 ساله و خانواده های آنها را می بیند و تمرکز اصلی آنها بر درمان های شناختی ، رفتاری و خانوادگی است. او به طور گسترده با اختلالات اضطرابی کار می کند و می گوید: "این یکی از شایع ترین اختلالات برای کودکان و بزرگسالان است و اغلب بدون درمان انجام می شود ، اگرچه ما استراتژی های درمانی خوبی داریم."

 

او می گوید مهم است که به خاطر داشته باشید که کار در یک مطب خصوصی به معنای مدیریت اداره مشاغل خود است - تماس های تلفنی روزانه ، صورتحساب و کاغذبازی. "

 

"مدیریت و همکاری با ارائه دهندگان بیمه می تواند یک چالش باشد. من تصمیم گرفتم در آن دسته از بیمه گذارانی حضور داشته باشم که احساس راحتی بیشتری می کنم و این باعث محدودیت افرادی می شود که می توانند به خدمات من دسترسی داشته باشند. من همچنین دارای اسلات مقیاس کشویی هستم که به من امکان می دهد به برخی از کودکان که در غیر این صورت نمی توانند مرا ببینند خدمات ارائه دهم. "

 

او بر اهمیت مراقبت از خود در حرفه روان درمانی بالینی تأکید می کند: "این بسیار مهم است که راه هایی برای مراقبت از خود ایجاد کنید ، و احساس واقع بینانه ای از آنچه می توانید و نمی توانید انجام دهید ، داشته باشید و از حمایت هایی برخوردار باشید. ” دکتر اسنل برای جبران کار در مشاغل خصوصی گاهی اوقات منزوی ، تصمیم گرفت که فضایی را با همکاران مورد اعتماد به اشتراک بگذارد و او در یک گروه مشاوره ای فعال است.

 

برای تبدیل شدن به یک روانشناس بالینی به چه تحصیلات یا گواهینامه ای نیاز دارم؟

کسب مدرک کارشناسی چهار ساله اولین قدم در تحصیل شما در جهت روانشناس شدن است. لیسانس آموزش ، روانشناسی یا جامعه شناسی شما را به بهترین نحو برای کار در مقطع کارشناسی ارشد آماده می کند ، اما اگر قبلاً در رشته دیگری لیسانس گرفته اید ، مشکلی نیست.

 

برای ورود به حوزه روانشناسی بالینی ، به مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی نیاز دارید. دستیابی به این امر ممکن است یک تا دو سال طول بکشد. درباره آنچه مطالعه خواهید کرد بیشتر بیاموزید.

 

بسیاری از روانشناسان بالینی ، مشاوره ای و تحقیقاتی دارای مدرک دکتری نیز می باشند که می تواند مدرک دکتری روانشناسی یا مدرک دکترای روانشناسی باشد. برنامه های مقطع دکتری در روانشناسی بالینی به طور معمول نیاز به سرمایه گذاری پنج تا شش سال دارد. برنامه هایی در زمینه های خاصی از روانشناسی حرفه ای نیاز به یک دوره کارآموزی یک ساله به عنوان بخشی از برنامه دکترا دارد.

 

در صورت اخذ مدرک دکتری روانشناسی ، همچنین می توانید یک برنامه آموزشی رزیدنتی را زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. تکمیل این اقامت می تواند تا سه سال طول بکشد.

 

دستورالعمل های صدور مجوز و صدور گواهینامه برای روانشناسان بر اساس ایالت متفاوت است. حتماً دستورالعمل های منطقه ای را که قصد تحصیل دارید بررسی کنید.

 

در روانشناسی بالینی چه مسیرهای شغلی می توانم طی کنم ؟

به عنوان یک پزشک متخصص ، می توانید از طیف گسترده ای از مسیرهای شغلی انتخاب کنید. بسیاری از روانشناسان بالینی به صورت خصوصی و با دفتر و برنامه خود کار می کنند. سایر محل های کار معمولی شامل مدارس و دانشگاه ها ، کلینیک ها ، بیمارستان ها ، امکانات توانبخشی و مراکز بهداشت عمومی و اجتماعی است. با پیشرفت تحصیلات و تجربه بیشتر ، فرصت پیشرفت در دانشگاه افزایش می یابد.

 

همانطور که دکتر اسنل خاطرنشان می کند: "با وجود تعداد زیادی درمانگر و مشاور که از برنامه های کارشناسی ارشد بیرون می آیند ، در مطالعه عمیق تر مورد نیاز برای مجوز روانشناسی بالینی ارزش واقعی وجود دارد. افرادی که طیف وسیعی از گزینه ها را می خواهند باید روش بالینی را انجام دهند. من خوش شانس بودم که وارد یک برنامه قوی مبتنی بر تحقیق شدم و این به من اجازه داد آنچه را که می خواستم انجام دهم. "

 

  • ask paper
  • ۰
  • ۰

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در دنیای مدرن کنونی، به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، تغییرات سریع و چشمگیری در سبک زندگی ما رخ داده که در نهایت امکانات رفاهی و زندگی لذت بخشی را برای ما فراهم نموده است.

امروزه لوازم خانگی یکی از مهم‌ترین صنایع جهان محسوب می شود که به واسطه آن، با سرعت و دقت بیشتری می‌توان کارهای داخل خانه را سر‌وسامان ببخشیم.

راحتی و آسایشی که ما در این نسل در حال تجربه‌کردنش هستیم، تأثیرات مثبتی را در مدیریت و رسیدگی به کارهای روزمره گذاشته است؛ در مدت زمان بسیار کوتاه می توان تعداد زیادی لباس را شسته، سپس خشک شده و اتوکشیده از آن استفاده کنیم؛ در واقع تمامی امور از شستشو گرفته تا اتوکشی، فقط در چند ساعت انجام خواهد گرفت، در حالیکه در گذشته این کارها چند روز، زمان می‌برد. جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، چای ساز و ... از لوازم پرکاربرد زندگیست که سبک متفاوتی از بهداشت و نظافت، سرعت و راحتی را با آنها تجربه می کنیم و هرگز نمی توان این مزایا را نادیده گرفت؛ اما همانطور که می دانیم، تمامی وسایل الکتریکی یا مکانیکی عمر مفیدی داشته و در نهایت، پس از مدت ها کارکرد صحیح، دچار استهلاک می گردد و ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و یا حتی از کار بیفتند. عدم سرویس به موقع و مراقبت صحیح از آنها موجب می شود این امر بسیار زودتر از زمان معمول رخ دهد و موجب اختلال در آسایش و روتین معمول زندگی گردد و دردسرساز شود.

با شرکت تک لند، دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید!

با تک لند سرویس آشنا شوید:

زندگی خود را بدون استفاده از این امکانات اولیه و ضروری تصور کنید، اینجاست که نقش پررنگ لوازم خانگی در زندگی ما مشخص می شود؛ این وسایل همگی دارای قطعات مصرفی هستند که پس از مدتی باید سرویس و یا تعویض گردد تا مانع آسیب رساندن به سایر قطعات دستگاه بشود. پیدا کردن یک متخصص جهت تعمیر لوازم خانگی کار ساده‌ای نیست؛ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای‌ ساید، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر کولرگازی و ... به‌ دنبال یک تعمیرگاه یا تعمیرکار حرفه ای باشید که با خاطری آسوده به آن مجموعه اعتماد نموده و لوازم خانه خود را با اطمینان خاطر به آنها بسپارید. چرا که یک انتخاب اشتباه می تواند عواقب دردسرسازی داشته و مشکلات دیگری را برای دستگاه شما پیش بیاورد.

شرکت تک لند با سالها سابقه درخشان در زمینه سرویس و تعمیرات لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، جارو برقی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و فر، هود، کولرگازی و سایر لوازم خانگی کوچک و بزرگ، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تعمیرات لوازم خانگی در سراسر کشور شناخته شده است.

بهره گیری از افراد متخصص و با تجربه، ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفی، تضمین خدمات ارائه شده، سرعت، سابقه فعالیت، تعمیرات در محل و بدون نیاز به جابجایی دستگاه، مشاوره رایگان و استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه از ویژگی های مهم شرکت تک لند به شمار می رود.

با تک لند، خدمات رسانی و پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در تمامی نقاط شهر تهران و حومه در حداقل زمان ممکن امکان پذیر می باشد.

برندهای تحت پوشش شرکت تک لند

شرکت تک لند جهت نصب و نگهداری و تعمیر لوازم‌خانگی و همچنین آموزش مصرف‌کنندگان از بهترین‌های این عرصه به شمار می رود. تک لند کلیه خدمات ذکر شده را برای تمامی برندهای معروف و مطرح خارجی و ایرانی در بالاترین سطح کیفی و در عین حال با کمترین هزینه، به مشتریان خود ارائه می نماید؛ برخی از برندهای تحت پوشش تک لند عبارتند از: نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بکو، سامسونگ، ال جی، بوش، تراست، دوو، جنرال الکتریک، هیمالیا و امرسان.

با شرکت تک لند، دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید!

تعمیرات یخچال توسط تک لند به چه صورت است؟

تعمیر یخچال در محل یکی از خدمات ویژه شرکت تک لند سرویس می باشد. تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال سامسونگ، تعمیر یخچال ال جی، تعمیر یخچال بوش، تعمیر یخچال جنرال الکتریک و سایر برندها توسط کارشناسان مجرب تک لند با استفاده از مدرن ترین ابزارها و تجهیزات، در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می گیرد.

تعمیر ماشین را با تک لند تجربه کنید!

بدون شک تعمیر ماشین لباسشویی، به عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم برقی منزل، نگرانی بزرگی برای شما خواهد بود و به دلیل پیچیده بودن این دستگاه، تعمیرات آن باید توسط افراد متخصص انجام پذیرد؛ با وجود مجموعه حرفه ای و کارآزموده تک لند، این نگرانی را نادیده بگیرید.

پر سروصدا بودن دستگاه، عدم چرخش دستگاه، عدم تخلیه آب و روشن نشدن دستگاه، برخی از مشکلات رایجیست که ممکن است برای هر یک از شما عزیزان نیز پیش بیاید؛ تعمیر ماشین لباسشویی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران و حومه، توسط تعمیرکاران حرفه ای و کارآزموده تعمیرات و تعمیرگاه مجاز تک لند سرویس، در محل عیب یابی و با کمترین هزینه رفع عیب می گردد. با وجود مجموعه حرفه ای و کارآزموده تک لند، این نگرانی را رفع شده تصور کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل با تک لند سرویس

عدم شستشو و تمیز کردن ظروف، بروز سر و صدا هنگام کار کردن دستگاه، خشک نشدن ظروف، تولید بوی نامطبوع، نشتی آب و ... نشانه وجود مشکل فنی در ماشین ظرفشویی می باشد و عدم توجه به موقع به آن، می تواند خسارات قابل توجهی برای شما مصرف کنندگان به بار آورد؛ با تعمیرکاران ما در تک لند، بررسی و عیب یابی مشکلات ماشین ظرفشویی و تعمیر تخصصی آن، به راحتی امکان پذیر است.

تعمیر کولرگازی به صورت فوری

کاهش سرمایش کولر گازی، آبریزی کولر گازی، بروز صداهای غیر معمول از دستگاه، روشن نشدن دستگاه و ... از جمله مشکلات رایج کولرهای گازی می باشد؛ در چنین شرایطی تعمیرات تخصصی انواع کولرهای گازی خود را به ما بسپارید؛ مشکلات مربوطه را با کارشناسان ما در میان بگذارید و درکمتر از چند ساعت آن را سالم و بدون نقص تحویل بگیرید.

نصب، سرویس و تعمیر انواع کولرگازی شامل کولر گازی ال جی، اجنرال، سامسونگ، تراست، هایسنس، گری، ملونی و سایر مدل ها توسط بهترین تعمیرکاران کولر گازی تهران در تک لند، به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گردد.

تماس با شرکت تک لند

اگر شما از این به بعد بابت سرویس و یا تعمیر لوازم خانگی خود از جمله: تعمیر کولرگازی، تعمیر ماشین لباس‌شویی، تعمیر ماشین ظرف‌شویی و تعمیر یخچال فریزر، تعمیر جاروبرقی با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید به صورت تلفنی و آنلاین درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید؛ سفارش به ‌صورت تلفنی، از طریق تماس تلفنی با شماره ?????-??? و درخواست آنلاین با پرکردن فرم آنلاین ثبت درخواست در سایت امکان پذیر می باشد.

در اسرع وقت پس از بررسی مشکل و انتخاب مناسب‌ترین تعمیرکار جهت دستگاه و برند مربوطه شما، تعمیرکاران و کارشناسان مجاز و مجرب ما برای ارائه خدمات به محل مورد نظر مراجعه می کنند. شما عزیزان و همراهان همیشگی تک لند با دریافت کردن یک سرویس سریع و باکیفیت، پس از اتمام کار علاوه بر دریافت فاکتور، ضمانت کتبی تعمیرات را نیز از تکنسین های ما دریافت خواهید نمود.

شماره پاسخگو به شکایات، انتقادات و پیشنهادات: 0936155525  (به صورت شبانه‌روزی)

شماره تلفن جهت خرید قطعات مورد نیاز:  09192464523

ایمیل:   info[@]techlandservice.com

آدرس دفتر غرب: تهران، دریاچه چیتگر، بلوار کاشان، خیابان امیری صفت، پاساژ پارامیس، طبقه اول، واحد  a52

آدرس دفتر مرکزی: خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی، نبش کوچه طباطبایی، پلاک ???

منبع :  خبرنامه دانشجویان ایران

  • ask paper
  • ۱
  • ۰

شماره مجازی به یکی از پرطرفدارترین موضوع های تبدیل شده است که در حال حاضر بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند. دلیل محبوبیت این شماره ها در دسترس قرار دادن امکانات بیشماری است که از طریق آن ها می توان به دست آورد و همچنین داشتن امنیت کامل و مخفی کردن هویت خود از دیگران تاثیر زیادی در محبوبیت این شماره ها دارد.

aks_9p9k.jpg

بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند در سایت های خارجی ثبت نام کنند از این شماره ها استفاده می کنند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید در یک سایت ثبت نام کنید و اپلیکیشن دسترسی کاربران ایرانی برای استفاده کردن از محتوای خود را محدود کرده باشد. در چنین مواقعی ما نمی توانیم با شماره داخلی ایران از خدمات آن ها استفاده کنیم و مجبور به استفاده کردن از شماره های مجازی هستیم.

در صورت بروز چنین مشکل هایی بسیاری از کاربران ایرانی راهکار های مختلفی در نظر دارند برخی می‌خواهند خودشان یک شماره مجازی بسازند و از آن استفاده کنند و برخی دیگر به سمت شماره های اختصاصی می روند.

اما نکته ای که بسیار قابل توجه است امنیت شما در هر کدام از روش ها است. متاسفانه در روشی که به صورت رایگان شماره ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد امنیت کافی وجود ندارد. آن ها می‌توانند برخی از اقدامات که نیاز به ثبت نام در برخی سایت ها است را انجام می دهند. شماره هایی که به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته به صورت اشتراکی بوده و همزمان چندین نفر از این شماره ها استفاده می کنند با توجه به اهمیت، امنیت بهتر است که از شماره های اختصاصی استفاده کنید شماره های اختصاصی تنها برای یک فرد ساخته می شوند و همانند سیم کارتی که در گوشی تان قرار دارد مالک آن شما هستید.

خرید شماره مجازی

اگر قصد خریده  نا شماره‌های غیرفیزیکی را داریم اما می‌تواند به شما کمک کند به سایت ما سر بزنید و تمامی کشور های موجود برای دریافت شما را بررسی کنید هر کدام را که تمایل دارید را انتخاب کنید تمامی قیمت هایی که در نظر گرفته شده است به صورت منصفانه محاسبه شده و این تضمین به شما داده می شود که کمترین قیمت در بین سایر همکاران ما را می توانید دریافت کنید.

مزایای ساختن شماره مجازی

استفاده کردن از این شماره ها مزایای بسیاری برای کاربران می‌توانند در ابتدا اینکه در برخی از سایت ها زمانی که ثبت نام کنید امکان ثبت نام برای کاربران ایرانی وجود ندارد و شما باید از طریق یک شماره خارجی اقدام به ثبت نام کنید شماره های خارجی که در دسترس شما باشد و بتوانید به راحتی از طریق آن را پیامی دریافت کنید یا تماس بگیرید باید به گونه ای که در همه جا در دسترس شما باشد استفاده کردن از شماره های مجازی را به شما می دهد که در همه تلفن دسترسی داشته باشید و از طرفی دیگر این می‌شود که یک اعتبار برای کسب و کار شما به حساب آید دیگر از مزیت هایی که این سر سال شما به همراه دارد هزینه های منطقی و منصفانه است که شما برای دریافت شماره اقتصادی پرداخت کنیم صفحه انتخاب کشور های مختلف متوجه خواهید شد که قیمت های سایت ما از ۱۰ هزار تومان شروع می شود رقمی که تقریباً یک سوم قیمت یک سیم کارت واقعی است.

 

منبع : بهترین سایت خرید شماره مجازی در ایران

  • ask paper